Светломир

 
 
Светломир получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Светломир написа ревю за Пункт за ГТП Нитро
Перфектно обслужване и професионално отношение на персонала. Не претупват прегледа, и наистина то оглеждат колата и ти казват ако има проблеми.
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт Нитро, защото е лоялен клиент.
2
Светломир написа ревю за Хотел Арена Мар ****
Стаята не беше почистена добре преди да се настаним: косми в сифона, петна по завесите... Не се спазваха много много противоепидимичните мерки, паркинга нямаше места за всички гости на хотела.
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Светломир получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Диагностика на климатичната система на автомобил!
1
Светломир написа ревю за Комплекс Водопада
ОБслужването под всякаква критика - поръчваш си малка мента, със спрайт и халба с много лед, те ти ги носят смесени. Човек да се чуди колко са му налели - 50мл. ли, 25мл. ли??? Кавърмата една шепичка, приготвена от пилешки кожи и тук там някоя гъбка в гювече с доматен сос. Сервитьорите имат да учат.
 
Светломир получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
5
Светломир написа ревю за Фирма "Ивана 2013"
Много добро обслужване, с внимание към клиентите!
 
Светломир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фирма "Ивана 2013", защото е лоялен клиент.
 
Светломир получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Светломир получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)