Милен

 
 
Милен получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рилена***, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оптика Рая, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Авторай, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от БМ Никова Къща, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от QBI Group, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милен получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фирма Индекс, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)