Никола

 
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
5
Никола написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
За пореден път използвам техните услуги и съм предоволен.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Никола написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Получих изключително любезно и точно обслужване от служители на сервиза. Подходиха с нужното внимание и прецизност към моят автомобил за рамките на ваучера, нямам никакви забележки и бих се възползвал от техните услуги отново.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Никола получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
5
Никола написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Лабораторията разполага с актуални инструменти за качествено обслужване. Служителите са приветливи, внимателни и прецизни към клиента. Резултатите от изследванията излизат още на същия ден след 14:00 и могат да Ви ги разчетат от лекар в същата лаборатория или личния Ви лекар.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Никола написа ревю за Soleil Voyage
Изкарахме си страхотно, големи благодарности на шофьора и екскурзовода на автобус номер 3. За ден видяхме всичко интересно което можеше да се види в Констанца. Даже видяхме и Александра Стан.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Езиков център Ниведа, защото е лоялен клиент.
 
Никола получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Никола написа ревю за Хотел Арена Мар ****
За втори път посещавам хотела и си прекарах незабравимо. Стаята спретната, следобедната закуска, вечерята обяда и закуската бяха на високо ниво заедно с обслужването, басейнът сауната и парната баня бяха супер, лошо впечатление ми направи няколкото счупени шезлонга. Имам забележка и за слабата поддр
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)