Елиза

 
 
Елиза получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Алекс, защото е лоялен клиент.
 
Елиза получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Елиза получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
1
Елиза написа ревю за Хотелски комплекс Зара
Хотелът предлага всичко, което описва в офертата, но качеството е много ниско! Най-много сме разочаровани от релакс зоната, всъщност не можахме да се възползваме от нея от скачащите в басейна деца и възрастни, пояснявам: лежиш си на шезлонга и през 10секунди някой те напръсква целия с вода, с джакузито е същото никой не спазва написаните правила! Дори и след сигнала ми на рецепция не последва нищо, едва ли не казаха, че от хотела са безсилни да реагират! Имам за забележки и към хигиена и храна!
5
Елиза написа ревю за Център за красота Arena Style
Много приветлив персонал. Отлично обслужване.
 
Елиза получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център за красота Arena of Beauty, защото е лоялен клиент.
 
Елиза получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Елиза получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Изола Парадайз****, защото е лоялен клиент.
 
Елиза получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Елиза получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Елиза получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Мебели Некеа, защото е лоялен клиент.
 
Елиза получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Елиза получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)