Моника

 
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Nikko Garage, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Nikko Garage, защото е лоялен клиент.
5
Моника написа ревю за Семеен хотел Селена Бийч***
Изключително приветлив персонал, имаше голям избор от храна за всеки вкус дори и за най-капризните и също беше много вкусна. Стаята беше супер, както и всичко останало. Бихме повторили посещението в хотела. :)
 
Моника получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Avangard, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sense Active Center, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Силвана, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
5
Моника написа ревю за Nails Art by Dayana
Много съм доволна, старателна е маникюристката, определено ще повторя
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)