Марина

 
2
Марина написа ревю за Вила Буров
Сервитьорката беше много мила, но се бавеше с поръчките, както и със сметката. Порциите бяха доста малки. Пилешката пържола беше много вкусна, но тази на приятеля ми беше сурова и трябваше да приготвят нова. Беше разочароващо, че нямаха едно от трите основни ястия - сьомгата.
2
Марина написа ревю за PodariMe.bg
Поръчах дъска за рязане. Доставката дойде навреме, но на гърба има доста очевидни драскотини. Писах на посочения имейл в сайта - OFFICE@PODARIME.BG преди 11 дни и още не са ми отговорили. Звъннах на фирмата и отношението на жената не беше никак приветливо.
 
Марина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Casa Felice - Чайка, защото е лоялен клиент.
 
Марина получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Casa Felice - Чайка, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)