Лилия

 
5
Лилия написа ревю за Комплекс Романтика
Изкарахме си страхотно! Помещенията са много чисти, топли, целият персонал е невероятно услужлив и отзивчив! Адмирации за кухнята на ресторанта! Горещо препоръчвам!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Романтика***, защото е лоялен клиент.
1
Лилия написа ревю за Beauty Nail
Лака не е качествен, ползвах услугата на 29.11.2019 и на 04.12 вече бяха олющени 3 ноката, без да съм правила нещо особено. Часа ми беше за 12:00 влязох в салона в 11:58 и маникюристката ме посрещна с "Вече се чудех какво става" , старае се , но не може изобщо да рисува . Не бих препоръчала!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Мирослав Чобанов Photography, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Лилия написа ревю за D&D Video and Photography
Уникални, неповторими,незаменими нямам думи просто!
Страхотни професионалисти!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)