Георги

 
2
Георги написа ревю за Хотел Балатон
За 6 дни стаята нито веднъж не беше почистена, макар фоайето да се чистеше всяка сутрин, петна и дупки по чаршафите и хавлиите, храната беше достатъчно, но не особено качествена и вкусна. А паркингът, който се заплащаше дори не е обособен паркинг, а малка полянка зад хотела..10 лв на ден, за да паркираш на поляна!... Персоналът беше любезен, в стаите има работещ климатик, много е близо до плажа - 350 м, басейнът беше голям с детска секция.
Но не бихме повторили.
5
Георги написа ревю за onLEXpa
Много добре структуриран и разбираем материал. Идеално поднесен за начинаещи!
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от onLEXpa.com, защото е лоялен клиент.
 
Георги получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Георги написа ревю за Хотел Златен Рог
Останахме доволни от престоя си там, прилични условия, персонала беше винаги на разположение, дружелюбен, макар че не всички бяха българо-говорящи, прясна, топла храна, свежи салати, редовен транспорт до плажа, постоянно топла вода. Стаите се чистеха всеки ден. В стаите имаше климатик, телевизор, хладилник, не кой знае колко съвременни, но работещи. Като недостатък - че е на главен път, няма къде да се разходиш, къде да седнеш навън, освен на терасата, на места пропуснати паяжини.
 
Георги получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Георги написа ревю за Езиков център Ниведа
Изключително съм разочарована. Изкарах нива Б1 и Б2, след което пишеше, че има възможност да получа сертификат. След курса звънях - не били проверили писмените ми разработки, щели да ми върнат имейл и да ми пратят сертификата. 10 дни по късно отговор няма и не си вдигат и телефоните вече 2 дни...
2
Георги написа ревю за Хотелски комплекс Зара
Малки басейни /студен външен, топъл вътрешен басейн, но силно хлориран чак дразнещ очите/, прилична храна, горещо, но мътно джакузи, нелюбезен персонал, особено в ресторанта. Сауната и парната баня не се загряваха достатъчно, а единия ден изобщо не работеха. На лобито никога нямаше персонал. Паркинга беше една поляна зад хотела. Чистотата е на добро ниво. Всеки ден се чистеха стаите и ни се сменяха кърпите. Спалнята беше с много удобен матрак. Липса на климатик.
 
Георги получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Георги получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Езиков център Ниведа, защото е лоялен клиент.
 
Георги получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)