Нели

от Добрич  
 
Нели получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Нели написа ревю за Автосервиз Наис Карс
Много добро професионална обслужване. Бързо, точно, акуратно. Не за първи път ползвам услугите на сервиза, за в бъдеще оставам техен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Наис Карс, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нели получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Нели написа ревю за Бистро Виста М
Много приятно заведение, камината придава усещане за домашен уют. Управителя и персонала окозват на клиентите си изключително внимание, храната е чудесно приготвена и много вкусна. Няколко пъти посещавам заведението с приятели и роднини, всички са оставали с много приятно чувство от обслужването.
 
Нели получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Йордан Йовков", защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Драматичен театър - Търговище, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Йордан Йовков", защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Йордан Йовков", защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Йордан Йовков", защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Драматичен театър Йордан Йовков, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Нели получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Йордан Йовков", защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СБРФРМ Димина, защото е лоялен клиент.
5
Нели написа ревю за Балнео комплекс СБРФРМ Димина
Планина, река, минерална вода, рехабилитация, която се осъществява в модерно обзаведен център, с модерна техника от квалифициран медицински персонал. Всичко това съчетано с невероятно обслужване на страхотен екип от професионалисти в туристическия бранш. Страхотната кухня създава чувството, че си в дома си.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)