Милена

 
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център за красота Ермитаж Бюти, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салони Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Испански ресторант Bodega
Много вкусна храна, уникална атмосфера и отлично обслужване.
5
Милена написа ревю за H&D Catering
Хапките бяха много вкусни. Нямах никакви проблеми с поръчката, доставката беше точно навреме. Бих поръчала отново!
5
Милена написа ревю за Хотел Грами***
Много сме доволни от почивката в хотел "Грами". Стаите са много чисти, двора, басейна и спа-зоната - поддържани. Персоналът е любезен, отзивчив и винаги на разположение. Храната е разнообразна и изключително вкусна, като имаше избор и за вегетарианци. Хотелът е много уютен и спретнат, с много цветя,
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
5
Милена написа ревю за AVVA Christoff
Много коректна фирма. Продуктът ми беше изпратен още на другия ден след закупуване на ваучера. Комплектът за рисуване изглежда много добре, включва всичко необходимо и напълно съответства на публикуваната оферта. Препоръчвам и на другите потребители!
5
Милена написа ревю за RainFreshClean
Много съм доволна от извършената услуга. Фирмата е изключително коректна. Матраците и дивана бяха почистени и изпрани старателно и с видим ефект. Бих се възползвала отново от услугата.
 
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Flora Residence Daisy, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)