Емилия

 
 
Емилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
4
Емилия написа ревю за Хотел Тиара Бийч****
Усмихнат персонал, въпреки че не говори български. Много добра кухня. За идеята им да предлагат коктейли включени в цената за деца и възрастни могат да бъдат поздравени. Единствения минус за мен е не добрата им организация в аквапарка. Необходимо е да има персонал, който да следи кога е безопасно да се използва пързалката от следващия по ред.
 
Емилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Teмона, защото е лоялен клиент.
 
Емилия получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
5
Емилия написа ревю за Спа Хотел "Орфей" **** Пампорово
Страхотни аниматори. Специални благодарности за организацията и отношението им към децата. Храната и обслужването бяха перфектни. С удоволствие бих ги посетила отново.
 
Емилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Орфей****, защото е лоялен клиент.
 
Емилия получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Емилия написа ревю за Грийн Лайф Банско
Перфектно обслужване, храната беше изключително разнообразна, а аниматорите на ниво.
 
Емилия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)