Христина

от Бургас  
3
Христина написа ревю за Хотел Астрея***
Добро качество на обслужването в релакс зоната.Асансьорът работеше само в часовата зона от 11:00-17:00 часа.Слаб сигнал на интернета.Добро меню и начин на изхранване.Капацитетът на ресторанта не е съобразен с броя гости на хотела и се налага изчакване, като има случаи,в които няма храна за всички!
 
Христина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Септември или Октомври в Хисаря! 3, 4 или 5 нощувки - със закуски и вечери или на база All Inclusive Light, плюс релакс зона!
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши Ам Ам, защото е лоялен клиент.
За 3388 дни публикувахме 174153 оферти, които се разграбиха
7 434 553 пъти, спестявайки 148 586 69280 лв на 622 826 грабомани!