Марина

от Варна  
 
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Опера Плаза, защото е лоялен клиент.
1
Марина написа ревю за Студио за красота Бон Бон
Не съм доволна. Ваучерът беше за медицински маникюр, а нямаше нищо подобно. Най-обикновено почистване на ходилата. Дори кожичките и ноктите ми не бяха обработени добре. Лак никой не ми предложи. Дамата, която извършва услугата е руско говоряща и комуникацията беше доста трудна.
 
Марина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Марина написа ревю за VIVA skin & laser studio
Доволна съм! Вече три седмици миглите ми изглеждат прекрасно! С веждите не се получиха нещата, но не е голям проблем
5
Марина написа ревю за Салон за красота Be.You.tiful
Много, много, ама много съм доволна! Салонът е малък и уютен, атмосферата приятелска. Фризьорката е професионалист. Кара те да се чувстваш в сигурни ръце. Косата ми стана мека и бляскава, като от корица на списание. Със сигурност ще отида пак :)
5
Марина написа ревю за Фризьорски салон Purple
Дамата, която прави процедурата е просто прекрасна. Обяснява подробно. Отговори на всеки един мой въпрос. Времето мина бързо, приятно и неусетно. Препоръчвам горещо!
5
Марина написа ревю за Холидей Плюс
Възхитена съм от шофьора Ивайло! Екскурзита беше до Одрин, нямахме ексурзовод и шофьорът пое цялата организация. Справи се повече от блестящо! С удоволствие бих пътувала с него!
 
Марина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
Марина написа ревю за Запрянов Травел
На 07.04 пътувах за Истанбул. Всичко беше супер, с изключение на екскурзовода- Катя.От Варна до Истанбул не каза 1 дума за града, в който отиваме. 4 пъти прочете възможните екскурзии и цените, без да обясни какво може да се види и да привлече вниманието. През цялото време бяхме в неведение какво се случва. Не получавахме НИКАКВА информация. Всичко се променяше в последната мнута. Позволяваше на 1 човек от групата да определя програмата на всички. Лиспа на всякаква организация и подход.
 
Марина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Марина написа ревю за Travelia
Перфектна организация и невероятен екскурзовод! Не исках екскурзията да свършва! :) Препоръчвам с две ръце!
 
Марина получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Марина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Марина написа ревю за Нирамар Травел
Добра организация! Препоръчвам!
 
Марина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Соларно студио Канела, защото е лоялен клиент.
 
Марина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Почистване на зъбен камък с ултразвук и полиране на зъби, плюс преглед и план за лечение!
 
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Lady D, защото е лоялен клиент.
5
Марина написа ревю за Салон за красота Lady D
Обслужване на ниво! Препоръчвам горещо! :)
 
Марина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Lady D, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)