Безкрайна синева и море в Созопол! 3 или 5 нощувки на база All Inclusive, от Хотел Флагман***
Любимият Созопол ви очаква и тази година, за да ви очарова с тесните си стари улички и уникална атмосфера. Грабнете си ваучер за синьо лято в Хотел Флагман*** на слънчева цена!
Изберете между:
• 3 нощувки на база All Inclusive - за 139лв на човек, вместо за 207лв;
• 5 нощувки на база All Inclusive - за 235лв на човек, вместо за 345лв.
Програма All Inclusive:
Условия на офертата:
- Валидност на ваучера: от 15 Май до 15 Юни 2012г.
- С предварителна резервация, най-късно до 7 Май, на: 088 55* **** (скрит) или на: flagman_sozopol@yahoo.com.
- Ваучерът важи за един човек, настанен в двойна стая, при настанени двама.
- Дете до 2.99 години се настанява безплатно.
- Дете от 3 до 6.99 години, настанено на допълнително легло, доплаща 14лв на вечер на база AI.
- Дете от 7 до 11.99 години, настанено на допълнително легло, доплаща 18лв на вечер на база AI.
- Дете над 12 години и трети възрастен, настанени на допълнително легло, доплащат 34лв на вечер на база AI.
- Дете от 3 до 11.99 години, настанено на редовно легло, доплаща 41.40лв на вечер на база AI.
- Всички доплащания се правят на рецепция.
- Всички други глобални условия на Grabo.bg
Осигурено от Хотел Флагман***, Созопол
Акостирай в Созопол! Най-близо до морето! Лекият морски бриз обещава приятни емоции. Безкрайната синева оставя усещането за пълен релакс.
Това е вашата ефирна ваканция в Хотел Флагман*** под звука на вълните. Хотел Флагман е добре познат в туристическите среди, с утвърдено име, спечелил доверието на своите гости през годините.
С уникална архитектура на акостирал кораб, хотелски комплекс Флагман*** се намира в новата част на Созопол - на 30м от плаж Харманитe, с 5км плажна ивица с фин пясък.
Хотелът разполага с всичко необходимо за комфорта на вашата почивка или за организирането на вашето мероприятие!
Не изпускай предложенията на
Хотел Флагман***, Созопол
Активни промо оферти:
Обслужването може да е далеч по-добро и собствениците определвно имат върху какво да работят. Качеството на услугите в един хотел се оценява по това дали клиента би се върнал на същото място и следващата година. В случая по-скоро не.