Милена

от София  
5
Милена написа ревю за Суши Маркет
Както винаги всичко беше много вкусно и доставено в уговореният срок.
3
Милена написа ревю за Салон за красота Тотал Фешън 2
Маникюристката работи бързо и качественно.Има още какво да се желае от комуникацията с клиента.Обстановката в салона е много,много шумна и дискомфортна защото фризьорките говорят на много висок тон и постоянно се надвикват.
5
Милена написа ревю за Студио Вая
Пак ще посетя салона,ако има ваучери.Обслужването е бързо,качествено и любезно.
5
Милена написа ревю за Салон Стегалиа
Бих посетила отново салона,ако отново има предложение за ваучер. Направиха ми интересен Коледен маникюр.
 
Милена получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за маникюр, защото е лоялен клиент.
4
Милена написа ревю за Благите
Обслужването по телефона беше на ниво-любезни и отзивчиви,но поръчаният продукт не се взима от сладкарницата/кафето,а от място/цех,разположен на много неудобно и трудно за откриване място.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Благите, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Деа Дент
Перфектно обслужване.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Gloss Нair Design and Nails, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Стоматологичен център SBC Dental, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Милена написа ревю за Козметичен кабинет Анита Петрова
Повече от доволна.Планирам серия от процедури.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметичен кабинет Анита Петрова, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Restaurant Graphite
Обслужването беше бързо,храната много вкусна,а сервитьорките любезни,усмихнати,отзивчиви и услужливи.
1
Милена написа ревю за Нуридент
БЕЗКРАЙНО СЪМ НЕДОВОЛНА ОТ ОБСЛУЖВАНЕТО В КАБИНЕТА В КВ.,,ЛОЗЕНЕЦ,,.НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ИЗПОЛЗВАМ УСЛУГИТЕ НА ТАЗИ КЛИНИКА.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)